12 Ekim 2010

Kangroove by Gökhan Şirin

Ayaklı Etkinlik Takvimi'nden davetiye kazanarak Kangroove konserine giden Gökhan Şirin'in kaleminden konseri aktarıyoruz sizlere. :)

Dışarı çıkmanın bence en zevkli olduğu günde, Cumartesi akşamı Ayaklı Etkinlik Takvimi’ nden kazandığım davetiye ile Ghetto’ da Kangroove konserine gittik. Ghetto’ da her zamanki gibi atmosfer süperdi.

Kangroove’ yi ilk defa dinleme şansı buldum, ancak sahne performansları gerçekten harikaydı. Gecenin sonunda midye tavamı yerken bir an düşününce kendimi gerçekten müziğe doymuş olarak hissettim.

Ghetto’da dans edenlere de imrenen gözlerle bakmak zorunda kaldım, çünkü tarzımı bozmayıp ufak salınım hareketlerine devam etmem gerekiyordu ama içimde çılgınlar gibi dans eden bir Gökhan vardı tabii ki...

Bu muhteşem sahne performansı için Kangroove’a teşekkür ediyorum bundan sonrada sıkı bir takipçileri olacağım kesin. Ghetto’ya da her zamanki gibi %100 memnuniyetle mekandan ayrıldığım için teşekkür ederim.

Son olarak Ayaklı Etkinlik Takvimi’ne çok çok çok teşekkür ediyorum.

Bir başka davetiye sorusunda ve konser sonrası yazıda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }