14 Ekim 2010

Ceyl'an Ertem Sezen Aksu Tribute by Ozan Öke

Ayaklı Etkinlik Takvimi'nden davetiye kazanarak Ceyl'an Ertem Sezen Aksu Tribute konserine giden Ozan Öke'nin kaleminden konseri aktarıyoruz sizlere. :)

Ceylan Ertem' in performansının iyi olacağını biliyordum da bu kadar iyi olacağını bilsem
tüm arkadaşlarımı da çağırırdım. Dün akşam hayatımda gördüğüm en iyi Türkçe performanslardan birini izledim.

Gece aslında sakin başladı. Acaba sıkılır mıyım diye düşünüyordum, hatta Sezen şarkılarından dolayı melankoliye de bağlarmıyım diye çekincelerim vardı. Fakat Ceylan hepsini 2 dakikada sildi. Bütün şarkıları o kadar hissederek o kadar güzel söyledi ki performansına aşık oldum.

Slow şarkılarda sanki sözleri kendisine aitmiş, şarkıyı kendisi yazmış gibi o kadar içten söyledi ki tüylerim diken diken oldu. Hele Beni unutma' yı söylediğinde baya bir melankolik oldum ama sonra ada vapuru yandan çarklı diyerek, şinanay şinanay toparladık geceyi.

Gecenin süprizi Ceylan' ın mikrofonunun bozulmasıyla ortaya çıktı. Ceylan "Evet Murat şimdi size bir Levent Yüksel şarkısı söylecek" dedi. Murat' ta Ceylan' ı kırmadı ve çok süper
bir performansa imza attı.

Dün geceden beri Sezen Aksu ve Levent Yüksel dinliyorum. Tek üzüntüm bu tek seferlik bir projeymiş. Umarım Ceylan bu projeyi devam ettirmeyi düşünür...

Son olarak Ayaklı Etkinlik Takvimi sen olmasan hayatta haberim olmazdı bu projeden, çok sağol. İkinci kez senden davet kazandım, ikisinde de süper performanslar izledim. Sıkı takipçin olarak kalacağım benden kaçamazsın!

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }