10 Ekim 2010

8 Ekim 2010 TNK Konseri by Selcan Aydın

Ayaklı Etkinlik Takvimi'nden davetiye kazanarak TNK konserine giden Selcan Aydın'ın kaleminden konseri aktarıyoruz sizlere. :)

Cuma gecesi ile ilgili bi'şeyler karalayacağım şimdi söz verdiğim gibi :] Evet, başlıyorum.
Deli gibi yağan yağmura aldırmadan yollara düştük. Pi'ye vardığımızda pantolonlarımız makineden çıktığı halinden daha ıslaktı. İçeri girdiğimizde saat 22:40 civarıydı ve mekan kalabalıklaşmaya başlamıştı. Geç çıkacaklarını düşünerek bara yöneldik ve içkilerimiz doldurulmasıyla sahneden ilk şarkının sesini duymamız bir oldu.

TNK'yi daha önce hiç dinlememiştim, solistin sesini duyduğum ilk an söylediğim şey 'ne kadar tok sesi var, iyiymiş' oldu. Ben her zamanki gibi makinamı alıp önlere doğru ilerlemeye başlamıştım. Önde bi kaç kişi daha fotoğraf çektiğinden çok fazla uğraşmadım. Kendi şarkıları dışında bi kaç cover parça söylediler, ancak onlara eşlik edebildim. Konser zaten çok uzun sürmedi, bu nedenle pek anlatacak bi'şeyim yok. Çoğunluk da benim gibi yabancıydı sanki, şarkılara pek eşlik eden olmadı. Grubun en büyük eksiği dinleyenler ile iletişim kurmamasıydı. Sadece şarkı söylediler, haliyle insanlar da pek eğlenemedi. Geceyle ilgili anlatacaklarım bu kadar... Ayrıca Ayaklı Etkinlik Takvimi'ne tekrar teşekkür etmeyi bi borç bilirim...

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }