18 Ekim 2010

123 Konserinden Nağmeler by Bilal Gül

Ayaklı Etkinlik Takvimi'nden davetiye kazanarak 123 konserine giden Bilal Gül'ün kaleminden konseri aktarıyoruz sizlere. :)

Adının bile nasıl telaffuz edileceğini bilmediğim bir grup 123 (Yüzyirmiüç mü Birikiüç mü karmaşası). Ama Ayaklı Etkinlik Takvimi’nin davetiye verdiğini duyunca kazanmak istedim. Niye?? Çünkü manyağım. Her şeyi ben kazanıcam!!

Şaka şaka, 123 konserine gitme isteğimin sebebi, bilmediğim müzik gruplarını öğrenmek. Çok cahilim, hep aynı şeyleri dinlerim. Biraz farklılık lazımdı, farklı müzik tarzlarını, isimleri dinlemek lazımdı . Bir süredir bu konuda adımlar atıyorum. 123 konserine gitme isteği de bunlardan biriydi.

Baktım davetiyeyi kazanmışım (Burada bir Yuppiieee olacak). +1’imi de aldım konsere gittim. Bu arada +1 olayına bir değinelim bu konserle ilgili, adını bile telaffuz edemediğin grubun konserine bir arkadaş çağırmak ne kadar zor bilir misiniz? Ben bilirim. Yaşadım. :) O yüzden cahilliğinizin ortaya çıkmaması için size tavsiye veriyorum: Bunu SMS yoluyla yapın!

Haftaiçiydi, yağmurluydu. Bu yüzden Bronx Pi’yi boş gördük. Boş olarak da devam etmesini bekliyorduk. Fakat konser sürdükçe doldu taştı mekan. Biz en öndeki yerimizi almıştık ama kaptırmadık. 123 hemen önümüzdeydi. Burada bir detayı da vermek istiyorum, hassstası olduğum Woo Hoo klavyecisi bağyan da 123 konserini izleyen seyirci arasındaydı. Detay olan bu değil, detay olan onun hemen yanımda olmasıydı. Yirim ^^

Konserin nasıl geçtiğine gelelim. Dürüst olayım, 123 performansının yarısında falan çıkacağımızı düşünüyordum. Fakat konser bittiğinde tepkim “Bitti mi?” şeklinde oldu. Hiç sıkmadı, hiç daraltmadı 123’ün müziği. Bu yüzden biraz şaşkın olduğumu söyleyebilirim. Solist kızımızın sesi de, nasıl diyeyim, dinlendiriciydi. Zaten gün boyu yağmur yağmıştı üstümüze. İyi geldi. Rahatlattı.

Solist kızımız demişken, “Bu kızın ismi ne olabilir?” adını verdiğimiz tipten karakter tahlili yapma denememizde “Alara gibi bir şeymiş gibi duruyor.” diyerek Dilara olan isme bu kadar yaklaşan arkadaşımın psişik güçlerini bilmenizi isterim. Benim tahminim “Selin, Selen bence.” idi. Böyle de mükemmelim.

123 canlı performansını kesinlikle denemeniz gerekiyor. Ayrıca yazımızda adı geçen Woo Hoo klavyecisi.. Aman grubunu da görmeye gitmeyi ihmal etmeyin. Bu aralar Bronx Pi’de bir partisi bir şeyi olacaktı sanki. Ona da davetiye isteyin bu blogdan! ;)

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }