28 Ekim 2010

GaGa Ooh La La, Bu GaGa Çakma by Koray Caner Öztürk

Ayaklı Etkinlik Takvimi'nden davetiye kazanarak Lady Gaga Tribute Show konserine giden Koray Caner Öztürk'ün kaleminden konseri aktarıyoruz sizlere. :)


Aslında şarkıyla girdim ben de bu yazıya. Hatta bizzat yazının kendisiydi melodinin altında. Ama baktım, yetmeyecek öylesi, düz yazıya döktüm bu geceyi. Bir garip gecenin, bir garip yazısını yazmak düştü bana, Ayaklı Etkinlik Takvimi'nden davetiyesini kazandığım "British Lady Gaga Experience" etkinliği üzerine.

Gece neden garip? Beklentilerimi karşılamadığı için. Hem de hiç! Şimdi burada mızmızlanmak istemem ama söz konusu olan Lady Gaga! Ben takıntılıyım, ne anlatsa dinlerim, ne çıkartsa alırım, nereye gitse bilirim. Ben takıntılıyım, şarkılarını ezbere bilir, Bad Romance'i en sevdiklerim listesinin tepesine çakıveririm. Ben takıntılıyım, "Tribute Show" denince de adam gibi bir şeyler beklerim.

Jolly Joker Balans, aynı, bildik mekan. Ama sanki kimsenin böyle bir etkinlikten haberi yok, sanki biz arkadaşlar arası bir buluşmadayız. İçerisi de zaten "dost meclisi" tadında, "kitle" denebilecek kadar insan yok içeride maalesef. Yurtdışından kalkıp gelen Gem Rose için ne büyük hayal kırıklığıdır kim bilir..

Bekle, bekle, bekle.. Ben Balans'a geç gittiğim halde bile "bekle bekle bekle" .. Neyse, ışıklar kapanıyor, bomboş sahneye beyaz peruklu, beyaz gözlüklü, beyaz ceketli bir kadın çıkıveriyor.
Sonrasını çok kısa özetleyebilirim, "arka fonda çalan şarkılara eşlik etmeye çalışan kadın"
Bu! Farklı bir şey yok. Adam gibi bir prodüksiyon yok. Eğlence? Belki. O da sevdiğim şarkıları arka arkaya duyup Binboa etkisine büründüğüm için.

En bilinen Gaga şarkılarını arka arkaya, "yetmeyen bir ses ile" söyleyen Gem Rose, herkesi şaşırtacak kısa performansının ardından çıkıp gidiveriyor. Kimse anlamıyor ne olduğunu. Balans ekibi "Tekrar çıkacak" diyor. 15 dakika bekliyoruz, karşımızda "British Lady Gaga" yerine "Gem Rose" haliyle duruyor. E o zaman bu parti bitmiş demektir, mekandan acilen çıkılmasına..
"Tribute Show" denen şeyin mantığı buysa, ben almayayım. Hem performans gösteren bu kızcağıza yazık, hem bilet satmaya çalışan işletmeye yazık, hem de gidip de zaman harcayan bir avuç insana.

Her ne kadar kötü geçmiş olsa da, ben teşekkürü borç bilirim Ayaklı Etkinlik Takvimi'ne.
Zira bir Lady Gaga hayranına, "bu iş nasıl olmaz?" bölümünü görme fırsatı sunup tek gerçek Lady Gaga'nın kıymetini daha çok bilmemi sağladı. Bir de ileride arkadaşlarıma yem olarak gösterip "Bakın Lady Gaga konserine gittim." diyerek kandırmaya çalışabileceğim bu fotoğrafları edinebilmemi.

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }