26 Mayıs 2010

Robots In Disguise by Fulya Sofi

Ayaklı Etkinlik Takvimi'den davetiye kazanarak Robots In Disguise konserine giden Fulya Sofi'nin kaleminden Cuma gecesini aktarıyoruz sizlere. :)

Dakika 1 gol 1 denir ya, benim de Taksim’e ayak bastığım an grup üyelerinden Dee Plume ile tanışmam gecemin güzel geçeceğinin habercisiydi. Kısa süren keyifli sohbet sonrası Dee konser öncesi otele dinlenmeye giderken ben de kendimi Taksim’in kalabalığı arasına attım.

23.00 gibi Ghetto’ya girdiğimde konsere olan ilginin bir hayli fazla olduğunu gördüm. İstanbul’u şenlendiren Robots in Disguise öncesi İstanbul’un başarılı indie-electro-disco ikilisi Bon Mod sahnedeydi. Performansları tatmin ediciydi. Bon Mod sahneden indikten kısa süre sonra beklediğim an gelmişti. Sue ve Dee her zamanki gibi çılgın ve renkli giysileri, makyajları ile karşımdaydı. Turn It Up ve La Nuit gibi çok sevilen bir çok parçalarını çaldılar.

Son derece keyif veren sahne şovlarını yarım metre uzaktan izlediğim “robot”ların beklenenin üstündeki performansları, olgun yaşlarına rağmen çoğu gence taş çıkartan enerjik yapıları ve ambiansa uygun danslarından sonra bu muhteşem gecenin bitmesini istemedim.

Eğer sizler de müziğe doymak ve bolca dans etmek istiyorsanız Robots in Disguise tekrar geldiğinde kaçırmamanızı tavsiye ederim. Bu güzel konser için Ayaklı Etkinlik Takvimi’ne tekrar teşekkürler!

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }