1 Mayıs 2010

Binboa: Kendi Şişeni Kendin Tasarla Partisi

Biraz geç kalmış olduğumuzun farkındayım; ama bu etkinliği yazmadan edemezdim! 9 Nisan günü işlere gömülmüş bi' şekilde çalışıyorken resepsiyondan gelen "Paketin var!" haberi ile heyecanlandım. Torbasından çıkarttığımda yanda görmüş olduğunuz, özenle hazırlanmış hediyeyi buldum! Binboa, 13 Nisan'da Karaköy'deki Tarihi Sümerbank Binası'nda Kendi Şişeni Kendin Tasarla Partisi'ne davet ediyordu beni. Davetiyenin yanında 1 adet üzeri bomboş olan Binboa şişesi ve kalem gönderilmişti ve elbette iş çıkışında ev ödevimmişcesine bana gönderilen bu şişenin icabına baktım her anlamda ;)
Şayet aranızda hala Kendi Şişeni Kendin Yarat için yapılmış videoyu görmeyenleriniz varsa diye videoyu hemen buraya da ekliyorum:




Video için sadece şunu söylemek yeterli herhalde: 550 şişe, 5.000 kare fotoğraf, 100 saatin üzerinde çekim.
Gelelim partiye... McCann Erickson'ın 2010 yılbaşı partisinin organizasyonu ile ilgilenen A46 Organization bu kez Binboa'nın Kendi Şişeni Kendin Tasarla Partisi'nde karşıma çıktı. Bahar Korçan, İdil Tarzi ve Hakan Yıldırım'ın Binboa için özel tasarladıkları şişelerin tanıtımının yapıldığı gecede duvarlardaki fosforlu Binboa ilüstrasyonlarından tutun barmaid'lerin tshirt'lerinin üstünde bu saydığım tasarımcıların Binboa için çizdiklerinin aynıları olması, DJ Can Hatipoğlu'nun müziklerinden tutun Carlo Bernardi'nin lezzetli aperatifleriyle her şey harikaydı!
Yaş ortalaması her ne kadar epey yüksek olsa da herkesin keyfi yerinde gibiydi. Kendimi çevreyi incelemeye, sohbete ve elbette ki Binboa'lara verdiğim için fotoğraf ve video işi aksadı; fakat sevgili Hazal'ın çektiği kısa video ile ortam hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.

Ve son olarak da ilk videonun yapımını anlatan, 41?29!'un elinden çıkma kamera arkası videosu:

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }