3 Mayıs 2010

Hande Yener'le Dünden Bugüne/Akustik by Hazal Bayar

Ayaklı Etkinlik Takvimi'den davetiye kazanarak Tekirdağ Rakısı sponsorluğundaki Hande Yener'le Dünden Bugüne/Akustik konserine giden Hazal Bayar'ın kaleminden Perşembe gecesini aktarıyoruz sizelere. :)

Her şey Apayrı albümüyle başladı, evet o albümden önce Hande Yener de benim için diğer “bakkal şarkısı” diye nitelendirdiğimiz şarkıcıların yaptığı şarkılardan farklı bir şey yapmıyordu. “Kameramancı” gibi kelimeler kullanan Bay Mo’yla çıkan biriydi o dönemler. Benim ve tahminlerime göre bir çok kişinin sevgisi de Hande Yener’e Apayrı hatta Nasıl Delirdim albümünden sonra başladı. O albümlerden sonra konserine gitmek için sabırsızlanır olmuştum. Zaten bir kere konserine gittikten sonra artık CD’den dinlemek aynı zevki vermez oluyor. Tamam ukala ve kendini bilmez tavırlar içinde olabilir ki sahnede de kendini çekemeyenlerden bahsederek bu tavırlarını sürekli tekrarlıyor kendisi ama sahneyi pek de güzel dolduruyor hatta sahneden taşıyor bile diyebilirim işi abartıp.
Perşembe günkü akıstik konserde absürtik kostümleriyle görmüyoruz Hande’yi, (absürtik derken: mesela Love konserinde giydiği Madonna’dan bozma büstiyer gibi). Belki akustik konser olmasının verdiği ağırbaşlılıkla böyle bi tercih yapmıştır, avize küpeleri de bu kostümün bi parçası tabi. Yeni albümünden şarkılara ağırlık veren Hande, Kalpsiz şarkısının isteği üzerine yine ukalalığını patlatıyor tabi “Ben de nerden tahmin edebilirim albümümdeki bütün şarkıları seveceğinizi.” Ah ah yerim senin tahminlerini! Her neyse, konserdeki en iyi şarkıya gelecek olursak da, yeni albümünü pek sevmememe rağmen canlı performansıyla eve gelip yirmi kere dinlediğim; “Bi Gideni Mi Var” adlı şarkı. Zaten kendisi de çok iyi söylediğini farkında olacak ki şarkı bittikten sonra şarkıyı tekrar söyleme gereği hissetti ki iyi de yaptı. Konserde söyediği akustik hali de albümdeki halinden çok çok daha iyi oldu hani.
Kısacası gittiğim altıncı, bilemedin yedinci Hande Yener konseriydi, elektornikten uzaklaştığı için tabi tekrar eski haline döner mi, tekrar bakkal olur mu korkumu yenmiş bulunuyorum bu konserle. Bodrum şarkısını bile sevdirdi bana canlı performansı. Bir de o şarkıda sahneye çıkıp dans eden biri vardı ki, o da şarkıya ayrı bi tat katmadı değil. Aynı zamanda arada Kemal Doğulu’nun çıkmadığı da ilk Hande konserimdi, belki de o yüzden daha da bi sevdim bu konseri...

Konserden daha çok kare için: Hande Yener'le Dünden Bugüne/Akustik by Ozan Eicher

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }