14 Mayıs 2010

Masumiyetin Ziyan Olmaz by Zeynep Mengi

Ayaklı Etkinlik Takvimi'den davetiye kazanarak Mor ve Ötesi konserine giden Zeynep Mengi'nin kaleminden Perşembe gecesini aktarıyoruz sizelere. :)



Dün akşam ayaklietkinliktakvimi.com’un davetlisi olarak Mor ve Ötesi’nin albüm lansman partisindeydik. Ghetto’ya giderken acaba klimaları çalışıtırıyorlar mı diye düşündüm. Hava epey sıcak olunca, o kadar kişi, kapalı alan… Boğulmayız diye umuyordum. İçeri girdiğimde de hissettim ki buuuuuz gibi bir hava vardı. Sağolsunlar parti ve konser işkence olmadı.

Perdede Yorma Kendini şarkısının videosu, fonda albümdeki şarkılar, sahneye çıkmalarını bekledik. Saat 23.00 gibi de çıktılar zaten. Gönül isterdi ki yeni albümlerinden hangi şarkıları çaldıklarını yazayım ama ben de ilk kez dinledim. 5 parça çaldılar yeni albümden. Aklımda kalanlar Korkma ve Yorma Kendini oldu. (Yine kalmış aklımda isimler) Birkaç kez dinlemeden doğru düzgün algılayamadığım için bu bile mucize benim için. Sonra da önceki albümlerden birer şarkı çaldılar. Onlar da şu şekilde: Şehir albümünden Yalnız Şarkı, Bırak Zaman Aksın albümünden Beyaz, Gül Kendine albümünden Daha Mutlu Olamam, Dünya Yalan Söylüyor albümünden Bir Derdim Var ve Büyük Düşler albümünden Ayıp Olmaz Mı. Sonrasında belki bir şarkı daha çalmışlardır ama emin değilim. Saat 00.00 olduğu için (ve tabii yol, ertesi gün işe gidilecek dertleri) Ghetto’dan çıkıp evin yolunu tuttuk. Biz içerideyken yağmur da yağmış bir de. Neyse ki durmuştu.

Bu güzel parti ve konser için tekrar teşekkürler Ayaklı Etkinlik Takvimi! Başka konserlerde görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }