14 Mayıs 2010

Mor ve Ötesi Konseri by Gökhan Şirin

Ayaklı Etkinlik Takvimi'den davetiye kazanarak Mor ve Ötesi konserine giden Gökhan Şirin'in kaleminden Perşembe gecesini aktarıyoruz sizelere. :)

Sevgili Ayaklı Etkinlik Takvimi'nden kazandığım davetiye ile dün akşam Ghetto’ya Mor ve Ötesi’nin yeni albümünün lansman partisine gittim.
Ghetto’ da her zaman olduğu gibi yine harika bir ortam vardı. Servis ve hizmet kalitesinden tutun içerdeki insanların kalitesine kadar her şey çok iyidi.
Yoğun ve yorucu bir iş gününün akşamı ve aslında hafta içleri dışarı çıkmayı pek sevmememe rağmen Mor ve Ötesi bütün yorgunluğumu aldı, yeni albüm parçalarıyla bizi coşturdu. Özellikle 4. parçaları “Yorma Kendini” benim favorim :) Ayrıca araya “Bir Derdim Var” parçasınıda sıkıştırıp beni çok mutlu eden Mor ve Ötesi’ ne burdan teşekkürlerimi iletiyorum :)

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }