29 Kasım 2010

Redd Konseri - Cem Demir

Ayaklı Etkinlik Takvimi'nden davetiye kazanarak Redd konserine giden Cem Demir'in kaleminden konseri aktarıyoruz sizlere.

Kıpkırmızı...
Biraz saçma gibi görünse de, Redd için arkadaşımın açıklaması buydu :) Perşembe günü yine boş boş evde oturmaktaydım, sevgili Ayaklı Etkinlik Takvimi yapımcı ve yönetmeni Pelin'in tweet'iyle, Redd konseri olduğu aklıma geldi. Sorusu zor veya kolay, kişiye göre değişir. Asıl tesadüf, soruyu sorduğunda benim "Prensesin Uykusuyum" şarkısını dinliyor olmamdı... Neyse cevabı yolladım, birkaç dakika içinde geri döndüğünde, güzel bir şeyler olcağını düşünmeye başladım...

Cuma akşamı oldu 3 arkadaş buluştuk, düştük Bronx Pi Sahne yollarına... Aldığımız bilgiye göre, eski şarkıların cirit atcağı bi konser olcaktı, saat 23:30 civarı olmuştu ve biz artık içerdeydik. Ortama alışkın olmamızdan, ısınmamız uzun zaman almadı. Ayrıca konser öncesinde Radiohead, Audioslave çalması da havaya girmemizi sağlayan etkenlerin başında geliyordu. Saat 00:00 civarı olmuştu ki, sahnede hareketlenmeler oldu ve Redd artık sahnedeydi. Falan Filan derlerken, eşlik etmemek elde değildi... Hele ki Nefes Bile Almadan'ı söylerken seyirciyle bütünleşip pik yaptılar adeta, o anda orda olmanızı isterdim. (Yazar burda okuyanları kıskandırmaya çalışıyor:) )

Evet Redd belki bazılarının istediği gibi coşturmuyor ama kulağa hoş gelen ve insan ruhunun derinlerine dokunan bi yapısı var. Bu arada biz maksimum düzeyde eğlendik ve coştuk orası ayrı :) "Gecenin sonu geldi" dedi Doğan ve teşekkür edip, indiler sahneden. O dakikadan sonra, seyirciler ağırlığını koydu ve geri çağırdı grubu, onlarda bu jeste karşılık verip geri geldiler. Sonunu da geceye yakışan bi şekilde yaptılar. İlk defa Redd'i canlı dinledim ve bunun son olmayacağına karar verdim. Naçizane yorumum akustik konser yapsalar nefes bile almadan dinlenir. En baştaki nitelemem hoşuma gittiği için tekrar kullanarak, Ayaklı Etkinlik Takvimi'ne bu güzel geceye vesile olduğu için çok teşekkür etmeyi unutmuyoruz tabii ki...
Boşver bi taksi çağır giderim ben, diyerek de yazımı bitiriyorum..

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }