9 Kasım 2010

Gren: Beklentileri Karşılayan Konser by Fuat Sebatlı

Ayaklı Etkinlik Takvimi'nden davetiye kazanarak Gren konserine giden Fuat Sebatlı'nın kaleminden konseri aktarıyoruz sizlere.

Her insanın hayatında olup bitenlerden bir takım beklentileri vardır. Şu an uydurduğum bu aforizmadan tümdengelim yaparsak doğal olarak bir konserden de beklentilerim vardır benim.

Gren’in “Ayaklı Etkinlik Takvimi”nden davetiye sorusunu görünce hemen cevapladım(sonuçta beyin bedava:)) Hem uzun zamandır (yaklaşık 3-4 yıl olmuş) gidemediğim Bronx’un “Pi” halini görmek, esasen de Gren’i canlı canlı dinlemek ve bir kaç fotoğraflarını çekmek istiyordum. Tabi ki de soruyu doğru bilmiştim..
Konser başlamadan 45 dakika önce mekanda yerimi kapıp beklemeye başladım. Mekan eskisinden küçük ama daha derli topluydu. Tabi konumuz bu değil, Gren!

Gren, sahneye çok naif bir biçimde çıktı. Bir an soundcheck için başkaları geldi sandık ama piyanoya geçen Nedim, parmaklarını konuşturmaya başlayınca konser de şahane bir başlangıç yapmış oldu.

Enfes bir coverla girdiler programa; “Bazen” çaldılar, daha önce dinlemediğim kadar keyifli; sonra da albüme geçtiler. Playlist tutmadım ama albümü tamamına yakın çaldılar. Daha önce dinlemediğim şarkılar da oldu. Kesin konuşamıyorum çünkü tecrübe ettiğimiz üzere, sahnede albüm sound’unu aynen çalan bir grup yoktu. Bu açıdan bakacak olursak konseri dinlemeye gelen az sayıda kişi müzikal açıdan büyük keyif aldı. Ama konseri dinlemeye az sayıda kişinin gelmesine bağlı olduğunu düşündüğüm üzere, dinleyicilerle iletişim sıfırdı. Ufak bir moral bozukluğuydu sanırım ama en azından bir merhaba bekledi seyirci. O da gelmeyince coşkusuz geçti konser.

Sonuç olarak, müziğin bir sertleşip bir yumuşadığı konserde Gren, çok temiz ve keyifli bir performans sergiledi. İleride çok daha iyilerine şahit olacağımızı da fark etmedik değil.

Açılışıyla, performansıyla, duygusuyla şahsımın bir konserden beklentilerini fazlasıyla karşılayan bir konser oldu.

Gren’e teşekkürlerimi sunarken, Ayaklı Etkinlik Takvimi’nin de gözlerinden öpüyorum.

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }