23 Mart 2010

Post Dial'dan Yeni EP: You Are Not Alone



Peyote, Dogz Star konserlerinden sonra Rock'n Coke'ta da sahne alan ve daha sonra Zoot Woman konserinin ön grubu olan Post Dial, yeni EP'leri You Are Not Alone'u 21 Mart'ta çıkarttı.

Yiğit ve Sinan'ın uzun uğraşlar, uzun çalışmalar sonucunda ortaya öyle bi' EP çıkmış ki indirdiğim günden beri başka bişi dinleyemiyorum, öyle diyeyim size! Kendi web sitelerinden indirebileceğiniz EP, internete koydukları ilk saat 200'ün üzerinde download edilmiş ve hala da download edilmeye devam ediliyormuş.
EP'yi indirdiğinizde içinden Onur Sönmez'in tasarımını yaptığı cover ve kartonet tadındaki PDF dosyası çıkıyor. Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim. PDF'in 5. sayfasında kendi adımı ve Pelin'in adını görünce çok mutlu oldum! :)

Gelelim benim favorilerime... EP'yi ilk dinlediğimde Sway'i çok beğendim zannederken 2. dinleyişimde Will You Let Me Sleep'e hayran oldum. 3. dinleyişimde ise Next Big Thing'e kelimenin tam anlamıyla hasta oldum! Her dinleyişimde bütün şarkıları ayrı ayrı beğendiğimi anlamam çok zamanımı almadı doğrusu ;) Ama iddia ediyorum Will You Let Me Sleep'in aklınızdaki ve kulaklarınızdaki yeri bambaşka olacak!

Nisan ayı itibariyle konserlere başlayacak olan Post Dial, tanıdıklarımız diye söylemiyorum; ama çok çok iyi yerlere doğru ilerliyor. Sözlerime burada son verirken ilk konserlerinden sonra kendileriyle röportaj yapacağımızın haberini verdikten sonra konser tarihlerini tekrar hatırlatmak istiyorum:


3 Nisan @ Dogz Star
16 Nisan @ Roxy
13 Mayıs @ Babylon
29 Mayıs @ Peyote

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }