17 Ocak 2011

Gren Green Greeen @ Bronx Pi Sahne - Davut Gökhan Şirin

Ayaklı Etkinlik Takvimi'nden davetiye kazanarak Gren konserine giden Davut Gökhan Şirin'in kaleminden konseri aktarıyoruz sizlere. :)



Bir konsere hasta gidip sağlam çıkmak nasıl bir şey mi ?
- Nasıl bir şey Gööökhaaaan?
- Anlatayım canım!

Cuma akşamı kendimi o kadar özgür hissediyordum ki hem işten ayrılmıştır hem de akşam süper geçeceğini düşündüm bir konsere davetiye kazandım. Hasta hasta Bronx Pi Sahne’nin yolunu tuttum.

Mekana geldiğimizde güzel ve etkileyici bir kitle vardı. Gren’in sahneye cıkmasını beklerken 1 bira, 2 bira veeee Gren sahnede! Size o geceyle ilgili "açılış şarkısı bu, kapanış şarkısı şu, parça çok güzeldi" falan tarzında bir şey söyleyemem, Gren’i ilk defa canlı dinlememe rağmen beni şarkılara eşlik ederken görmeniz gerekirdi.

Adamlar bildiğiniz içimdeki hasta adamı çıkartıp, işten ayrıldığı için çok mutlu olan adamı harika bir müzikle kutlayan biri yaptılar.

"Gece şöyleydi Gren böyleydi" demek gerçekten kötü olur, çünkü konserde her şey bir bütündü! Sadece “SEN” eksiktin (Favori parçam :) bkz : SEN)

Ki gelgelelim, yarın Kırklareli yolunda dinlemek için albümü D&R’ da bulamadım, bu da beni üzdü.

Sonucunda bize bu harika ziyafeti sunan GREN’e, onları karşımıza çıkaran Bronx Pi Sahne’ye ve bizi oraya gönderen Ayaklı Etkinlik Takvimi’ne çok teşekkürler.

*Fotoğraf için Ümit Coşan'a teşekkürler!

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }