29 Temmuz 2009

George Benson

Uluslararası İstanbul Caz Festivali'nde en çok beklediğim isimlerden biri SMV ve George Bensondı. Her ne kadar çeşitli sebeplerden SMV'ye gidememiş olsam da dün George Benson davetiyesini havada kapmamla SMV'nin acısını kısmen çıkartmış oldum.
Rüya gibi bir konserdi, rahatlıkla söyleyebilirim. George Benson simsiyah, şık bir takım içindeyken mükemmel gitarı ve orkestrası eşliğinde harikalar yarattı. Konserin ilk kısmı Nat King Cole şarkılarından, 2. kısmı ise George Benson tabiriyle "parti" tadındaki hem kendi şarkılarından hem de cover'lardan oluşuyordu. Smile mı desem Breezin' mi desem, Gimme The Night mı desem, Weekend in LA mi desem... Neler çalmadı ki! Ha bi' de konserin 2. bölümünden itibaren inanılmaz bi' basçı eşlik etti. O nasıl kıpır kıpırlıktır, nasıl kendi kendine eğlenmedir! Eve alıp götürmek istedik kendisini (hayır, yanlış anlaşılacak bişi yok bunda :))
Konser sonunda şu ara herkesin yaptığı gibi Michael Jackson anıldı bi' parçasını çalınarak...
"Gidememiş olanlar adına gerçekten üzüldüğümü belirtmekten başka bir şey gelmiyor elimden" demiyorum; çünkü kıytırıktan da olsa 1-2 video çektim. Hiç değilse kulağınızın pası silinsin efem, afiyetle dinleyiniz :))


2 yorum:

erspek dedi ki...

Yanlış şehirde yaşıyorum ben adeta. Bu konser haberini görünce artık durumu kabul ettim. Video için teşekkürler :)

Helixset dedi ki...

Rica ederim, gitmiş kadar olmasan da umarım bi' faydası olmuştur :)

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }