15 Haziran 2009

Fischerspooner




Tam olarak hatırlamıyorum; fakat yaklaşık 2 ay önce gelmişti Fischerspooner en yakın zaman olarak. O zamanlar başımda okul derdi olduğundan ve tam da teslim zamanıma denk gelmiş olduğundan gidememiştim kahrola kahrola. Tekrar geleceğini öğrendiğim an harekete geçtim çeşitli izinleri alarak...
Dün akşam OttoSantral'e gittiğimde sahne üstünde en önde kostüm askılıklarıyla sahne kapatılmıştı. Sandım ki daha öncesinde mini bi' defile olacak; fakat meğerse şovun bi' parçasıymış. Dikkat ederseniz "şov" kelimesini kullandım; çünkü konser demeyi haketmeyecek kadar ihtişamlıydı... Azcık rötardan sonra sahneye yüzü gözü boyalı 4 abla (ki bunlardan birisi cimnastikçi, birisi dansçı, birisi balerin, birisi bilmem neciymiş ve safi kas ablalardı) fırladı değişik kostümleriyle. "Noluyor?!" dememize kalmadan albüm kapağındaki enteresan başlığı ile çıkıverdi Fischerspooner karşımıza... Dansetmek için çıldıran bi' kalabalık düşünün cins cins insanlardan oluşan, hep bi' ağızdan bağıra bağıra şarkılara eşlik eden... Seyirciden aldığı gazla da kendinden geçen bi' adam...
Şov demiştim değil mi... Sahne üstünde en başta gördüğüm kostüm askılıkları meğer onların kostümleriymiş. Her şarkı arasında sahne üzerinde herkesin gözü önünde kostüm değiştirip durdular. İşin güzel yanı da buydu sanırım... Herkes İstanbul ve Türk seyircisi için iyi-kötü, yarım ağızla da olsa iltifat eder; fakat bu adam gerçekten içtenlikle İstanbul'a ve Türk seyircisine ne kadar hayran olduğunu kurduğu cümlelerle belirtti. Sahneden ayrılmasından sonra bis için geri döndüğünde "Alkol ve sigaraya ihtiyacım var. Yoksa şarkıya başlayamam; fakat sigaram yok" dedi ve ardından sahneye milyon tane sigara yağdı! Derken sahnenin en önünde duran bi' adam eliyle sigara uzatınca "Bıyıklılara dayanamıyorum, tabii ki ondan alacağım" dedi. Sigara yağmuru sonrasında seyircilerden arasından biri sahneye ilaç tableti attı. Ne olduğunu anlamadığı için inceledikten sonra farketti ki atılan şey doğum kontrol hapıymış! "Ben ve doğum kontrol hapı?!?!" diye güldükten sonra bu kez de sahne seyirciler tarafından prezervatif yağmuruna tutuldu! Adamın yaptığı yorum aynen şöyle oldu: "Demek ki İstanbul'da sigarasız kalmazsın, hamile kalmazsın, aids'e kapılmazsın. Bu şehri seviyorum!!!" :)
Sanırım sahneden insin istemediğim nadir isimlerden birisi olarak hafızamda kalacak, bi' sonrakini sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Bi' de gene bi' kulis dedikodusu olarak şunu söyleyeyim madem biz bizeyiz burada :) Konserden bi' gün önce 6 tane gay bar gezmiş, bugün ve yarın da İstanbul'da gezip tozacakmış...
Ve karşınızda her zamanki gibi gitmeyenleri gitmiş kadar yapmak için buyrun Flickr'a: [Fischerspooner]

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }