5 Haziran 2009

Miller Freshtival



Ayağımın tozuyla ilk postumu yazıyorum büyük bi' sevinçle :)
Efem geçtiğimiz hafta sonu Miller Freshtival vardı, takip edenleriniz bilir... Cumartesi akşam üzeri soluğu Turkcell Kuruçeşme Arena'da aldık. Gözlemlediğim kadarıyla davetiyeler havada uçuşmuş sanırım; çünkü ne kadar davetli bilekliği vardıysa herkesin bileğindeydi... Tabii bu durum bi' noktada iyi bi' noktada kötü... Şöyle ki... Miller Freshtival bundan sonra her sene yapılacaksa isimlerini duyurmak adına, insan çekmek adına davetiye saçmak mantıklı; fakat bunu yapacağız diye konser alanına ipsiz sapsız tiplerin de girmesine ön ayak olursan orada yanlış yapar, insanların huzurunu kaçırırsın. Bizim kaçtı, oradan biliyorum... Bi' de farkettiğim bi' durum daha var. O da insanlarımızın deniz kıyısına ve yeşilliğe ne kadar özlem duydukları. Arka tarafta sahnede birileri varmış yokmuş umursamadan sabahtan akşama kadar yeşilliklere yaymış oturan bi' çoğunluk vardı ve sahne önündeki boşluk onlardan kaynaklanıyordu elbette...
Akşam üstü saatlerinde sahne alan Kung Fu, Portecho ve Joakim sırasında sahne önü o kadar boştu ki içim acıdı resmen. Sahneye çıkanların moralleri bozulmamış mıdır diye düşünmeden edemedim. Bana kalırsa günü kurtaran tek isim Friendly Fires oldu. Adamların her uzuvları ayrı oynadı resmen! Solisti sahneden inip, bariyerleri aşıp seyirciler arasına girdi ve onlarla birlikte şarkı söyledi. Dolayısıyla gönüllerde taht kurdu o gün için... Headliner olarak getirdikleri Gabriella Cilmi ise kaçıncı şarkısında hatırlamıyorum; ama şarkı sırasında kendinden geçip vaaahooo! diye bağıran seyircisine şarkısını kesip "This is a serious song. You should be silent!" diyerek ayarı vermesiyle şahsen benim gözümden düştü. Bu laflarından 5 saniye sonra zaten şarkısı bitti ve aynı kişiye yönelik "Now you can scream" diyiverdi gözlerini devirerek! Olacak şey değil!
Her neyse diyerek, gitmemiş olanları çektiğim fotoğraflarla gitmiş kadar yapmak umuduyla sizi şöyle yönlendiriyorum: Miller Freshtival

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }