14 Mayıs 2009

Marnie Stern



Açıkçası önyargılı gitmiştim konsere; çünkü doğruyu söylemek gerekirse Marnie Stern'in varlığından haberdar değildim taa ki konserine kadar. Myspace'ten dinleyip fikir sahibi olduktan sonra Babylon'un yolunu tuttum. Her ne kadar benim için biraz gürültülü müzik olsa da hatunun sıcaklığı ve performansı memnun ediciydi. Sadece 1 albümünün olmasından dolayı her ne kadar kısa sürse de (~1 saat) hiç fena sayılmazdı.
Ha bir daha gelse gider miyim? Orası tartışılır... Kusura bakma Marnie'cim, bundan sonraki çıkaracağı albümüne bağlı :)

2 yorum:

efe dedi ki...

ben ise hiç beğenmedim performansını ondan daha iyi birşeyler bekliyordum

pln dedi ki...

Doğru söylüyorsun; ama dediğim gibi kendisinden daha önce haberdar olmadığım için ne beklemem gerektiğini de bilmiyordum açıkçası.
Bilinçli, kendisini bilen birisi de bunu söylüyorsa acı bir durum bu...

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }