25 Mayıs 2009

Cicada



Cicada'yı seneler önce Indigo'nun event sayfasında gezerken keşfetmiştim ve maalesef o zaman da gidememiştim konserlerine. O zamandan bu zamana bütün mp3'lerini müthiş keyifle dinlerim. Neredeyse 1 günüm onlarsız geçmez diyebilirim. Tesadüfen gene Indigo'nun sayfasına baktığımda geçtiğimiz cuma günü geleceklerine dair takvimde Cicada yazınca bünyemi kapladı bir sevinç. Gerçi kimi yerde Cicada DJ Set olarak geçiyor olsa da ve ben her ne kadar DJ Set'lerden nefret etsem de "Cicada için gözlerimi kapatır, giderim" dedim, demez olaydım... Biliyorum başıma gelecekleri... Gene DJ Set ve gene keyif alınmayan bir gece. Demek ki neymiş? Dünyada çok sevdiğin gruplardan biri olsalar da DJ Set olunca işin rengi değişiyormuş. DJ Set bana göre değil arkadaş! Tekrar tekrar aldım boyumun ölçüsünü, oturdum aşağı... Ha, eğlenenler yok değil miydi? Vardı... Hem de çılgınlar gibi dans edeler vardı... Bir de gözüme bir şey çarptı. Yaza giriyoruz diye sanırım kış zamalarına göre daha az insan vardı Indigo'da. Babylon bile kış sezonunu kapatmaya yakınken Indigo'nun da zamanı geldi galiba...
Her neyse, diyeceğim şudur: Cicada, grup olarak geliyorsan gel artık lütfen!

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }