11 Mayıs 2009

Gökçe



Farkındayım geç kaldım bu postu göndermekte; fakat bu aralar yoğunluktan dolayı ilgilenemedim. Yoğunum dediysem konserleri, etkinlikleri aksatmıyorum elbette :)
Gökçe'nin albüm lansman konserine gittim Jolly Joker Balans'ta... Her ne kadar J.J. Balans'ı sevmesem de bazen bazı konserler yüzünden gitmek zorunda kalabiliyorum. Her neyse, gözlemlediğim kadarıyla Gökçe ilk albümünden sonra genç kız triplerini bir kenara bırakmış ve daha sert, daha kadınsı bir hallere bürünmüş. Bana sorarsanız iyi de olmuş... Albümün adını taşıyan ve aynı zamanda çıkış parçası olan 5 Kuruş Yok'u o gece Esin İris ile birlikte seslendirdi. Laf adamızda Esin İris de umut vadeden bir ses... Sanırım Gökçe artık daha bir dinlenebilir hale gelmiş son albümüyle. Afiyetle dinleyiniz...

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }