21 Mart 2009

Zero 7 DJ Set



İstanbul'a gelmeleri açıklandığı zaman nasıl da iki arada bir derede kaldık DJ Set mi kendileri mi diye... Hatta Biletix'e bile güvenemedim ben şahsen; çünkü -yanılmıyorsam- ilk olarak kendilerinin geleceğini ilan etmişlerdi. Nice sonra DJ Set diye değiştirmişlerdi başlığını.
Tamirane gayet güzel bir seçim olmuş bana kalırsa. Bundan sonra da birçok konserin orada yapılması gerek bence. Yalnız bana memnuniyetsiz/tatminsiz insan demeyin... DJ Set olduğu için gelmeyenleriniz veya gelemeyenleriniz hiçbir şey kaçırmadınız. Zero 7'a dair ne olursa giderim mantığına sahip ben gibi insanlar da sanıyorum böyle düşünmüşlerdir. Zero 7'ın Z'si dahi olmayan bir dinleti yaşadık resmen! Üzülerek söylüyorum ki daha konser sona ermeden Tamirane'yi terkettim. Ben gibi yapan birçok insan da vardı üstelik... Gelen izleyiciler/dinleyiciler bağlamında ise diyebileceğim, daha doğrusu eleştirebileceğim tek şey şu oldu gözlemlediğim kadarıyla... Ya çok tıfıl, concon tiplerdi ya da çok entel. Hiç arası yoktu...
DJ Set istemiyoruz konserlere artık! Gelecekseniz kendiniz gelin, bizim de ağzımıza bir parmak bal çalıp, bizi ayakta uyutmayın!

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }