8 Mart 2009

Shantel



Shantel'i bilmeyeniniz kalmamıştır sanıyorum. İlk zamanlar her televizyon programının fon müziği olarak seçilmesi, çoğu cep telefonunun vazgeçilmez melodisi haline gelmesi ve bunlara benzer daha birçok sebepten dolayı antipatik gözle bakmıştım Shantel'e ve şarkılarına. Kafama tükürün!
İlk olarak geçtiğimiz seneki Efes Pilsen One Love Fest'te dinleme imkanım olmuştu; fakat bilinçli bir dinleyici ve seyirci gibi olamamıştım (şişede durduğu gibi durmuyor meret işte...). Sık sık da geliyor Türkiye'ye biliyorum da ancak fırsat oldu. Aynı gece Booka Shade'in de olmuş olması her ne kadar beni biraz oradan oraya koşturtmuş olsa da Shantel'den çok keyif aldığımı söyleyebilirim. Şöyle ki... Bir kere adam çok sempatik ve sıcakkanlı! Milli damarım kabararak söylemiyorum da ülkemize gelen kaç isim Türkiye için "my second homeland" tabirini kullandı sorarım size? Seyirci arasına karışıp halay mı çekmedi, maymunlar gibi ordan oraya mı tırmanmadı, eller üstünde kendini mi taşıtmadı...
Hatırlarsanız daha önce Nouvelle Vague için demiştim fahri Türk diye; ama Shantel daha bir hakediyor fahri Türk sıfatını kanımca... En azından 1 kere gidip mutlaka izlenmesi gereken bir adammış dün ben bunu anladım. Nasılsa sık aralıklarla geliyor. Bir dahakini kaçırmamanızı şiddetle öneriyorum...

1 yorum:

Arsalar İstanbul Emlak Platformu dedi ki...

'' Öğretmenim, tuvalete gidebilir miyim?''

Yukarıdaki cümle, öğrenim hayatımız boyunca sıkça sorduğumuz sorunların başında geliyor, değil mi? Yıllar sonra, Adıyaman'ın Gerger İlçesi, Kaşyazı Köyündeki Karük İlköğretim Okulu'ndaki manzarayı HaberTurk'te görünce; ' Meğer şanslı azınlıktanmışız ' dedim kendi kendime.

Evet, yanlış duymadınız. Ben ve bu yazıyı okuyan sen, şanslı azınlıktanız. Anadolu'da bir çok okulun türlü fiziki sorunlarını, öğretmen eksikliğini duyardıkta, insanın en temel ihtiyaçlarından birisi olan tuvalet ihtiyacını gidermenin başlı başına bir sorun olduğunu aklımıza getirmezdik. Onca yetersizliklere rağmen Karük İlköğretim Okulu'ndaki bu çağdışı manzarayı eğitim neferimiz Ahmet Elmacı sayesinde öğrendik.

HaberTurk'te yayınlanan ' Tuvaletsiz Okul ' haberi bizi harekete geçirdi. Hem gelecek nesillere kalıcı bir temizlik alışkanlığı kazandırmak hem de okullarımızın olmazsa olmaz bu fiziki zorunluluğunu hayata geçirmek adına; www.okulumuzatuvalet.org sitesi altında '' Okulumuza Tuvalet '' adlı projeyi hazırladık.

Karük İlköğretim Okulu'ndaki bu geri kalmış manzara ne ilk ne de son...Fakat bu olumsuz manzarayı düzeltmek bizlerin elinde. Karük İlköğretim Okulu'nda olduğu gibi Anadolu'nun birçok köyünde çocuklar sizlerin desteklerini bekliyor... '' Okulumuza Tuvalet '' projesi ile sizde bu harekete ortak olun...

www.okulumuzatuvalet.org
destek@okulumuzatuvalet.org

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }