28 Şubat 2010

Beatles Remasters Party


Bir süredir ortalarda yoktum, yoktuk. Hem vakitsizlikten hem de sağa sola koşturmaktan dolayı bir türlü vakit ayıramadık güzelim blog'a; fakat bugün itibariyle geçmiş zamanın telafisini yapma yolunda bir adım atmış bulunuyorum.
Daha gönlümde taptaze olan bir etkinlikten bahsetmek istiyorum. Geçenlerde Açık Radyo 15. yaşını düzenlenen Beatles Remasters Party ile kutladı. Beatles'ı 15 yaşında dinlemeye başlamış insanlar da vardı, 15 yaşında olup şu an Beatles dinleyenler de... Her partide nasip olmaz bu kadar geniş bir yaş aralığı görmek. Her partide bu kadar uzak nesiller birleşmez. "Kâinatın tüm seslerine, renklerine ve titreşimlerine Açık Radyo" bütün jenerasyonlara da açık olduğunu göstermiş oldu.
Bir ara DJ'imiz Ömer Madra'ydı. Beatles şarkıları çalarken ne kadar keyif aldığını görseniz, inanın benim kadar mutlu olurdunuz. Aynı keyfi yaşamak için biraz Beatles dinlemeniz yeterli.
Mutlu yıllar Açık Radyo ve yine görüşmek üzere Beatles!
NOT: Beatles şarkılarından alıntı yapılmadan yazılmış ilk Beatles içeren yazı olarak kayıtlara geçsin lütfen bu post ;))

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }