10 Nisan 2009

Yasemin Mori



Yasemin Mori'yi çıktığı günden beri takip ediyorum; fakat konserine gitme fırsatım bir türlü olmamıştı. Çok başarılı, çok kendi halinde, çok orjinal... Albümü ilk kez geçen gün dinlemiş olan arkadaşımı da götürdüm konsere. Hayran kaldı. Resmen kitlenmiş vaziyette izledi. "Nil Karaibrahimgil'i andırdı bana biraz" dese de ben şiddetle karşı çıkıyorum. İkisi bambaşka tarzlarda... Gözlemlediğim kadarıyla izleyicileri de genellikle genç kızlardan oluşuyor ve bütün şarkılarına ciyak ciyak eşlik ediyorlar. Konser sırasındaki unutulmaz anlardan biri ise bu bahsettiğim genç kız korosundan birisi şarkı arasında "Yasemin akşam bize gel!!!" demesiydi. Bir dahaki konseri ne zaman bilemiyorum; ama Twitter'ımı takip edenlere oradan haber verebilirim.

Hiç yorum yok:

 
.fc-sectitle { color:#FFFFFF!important; }